asiltonunmommysi alchn bende bunu görmüştüm almadım ama, bime falanda traktör geliyor ondan alayım diyorum sizde bakın isterseniz. Köyümüz yakın bahçemiz geniş orda kullanmak için istiyorum bende
Tecrubelianne alchn arkadasimda vardi cocuklar cok seviyor ama kucuk alanda hic eglenceli olmuyor yeriniz varsa alin bence ☺
Gari_de_Gari_45 alchn benim oğlumun var.Bu ne bilmiyorum fakat bizim ki pilsan.Ama ben arka kasasına almadım boşa yayıntı diye düşünmüştüm.😂Evde kullanıyor ,bizim ev geniş her odada takılıyor.Avutuyor bebeleri arada 😅
alchn asiltonunmommysi Bende parkta büyük alan var arabalar için oynasın diye çok seviyor büyük arabaları
asiltonunmommysi alchn daha mı iyi bilmiyorum ben fiyat olarak uygun diye demiştim. Çok önemsemiyorum ben bu tarz şeylerin ucuz alınması taraftarıyım tabi siz bilirsiniz e bebekte ki daha iyidir heralde
alchn asiltonunmommysi banada Uygun olan tabiki daha önemli ama işte bime ne zaman gelir ve ne kadar a😁
alchn RuzgarMommys Evet ya valla büyük bir arabası vardı heryeri mahvetti kapı duvar kağıdı flaan ama çok seviyor bende Mutlu olmasını istiyorum . Park a çok gireriz umarım güzel ce kullanır 😁
alchn Tecrubelianne geniş odam yok yer yok ama kolidor m l uzun ama ben park da düşünüyorum birde annemlerin arka balkonu masalalah sanki iki oda kadar😁
Gari_de_Gari_45 alchn evet olabilir.Ben hiç dışarıya çıkartmadım evde oynuyor sadece.Dışarıda bisikleti var hepsi sokakta ziyan olmasın kardeşi de var evde çünkü.☺️
alchn Gari_de_Gari_45 işte valla bende kararsızım ne yalan söyleyeyim ama eğlenir diye de düşünüyorum
Gari_de_Gari_45 alchn evet kullanıyorlar çocuklr aslında benimkiler seviyorlar.Ama her oyuncak öyle değilmidir bir süre sonra duyup yüzüne bile bakmıyorlar 😂