Kızlar 3ay 20 günlük oğlum var doğduğundan beri ne yaptıysak sol göğsümü almadı bende hep sağdım ilk zamanlar biberonla içiyordu 2 aydan sonra içememeye başladı kac tane degisik biberin ucu kullandım yine almadı tek meme emiyor diğer göğsümden sağdığım sütü kaşıkla vermek zorunda kalıyorum bazen dolaba koyuyorum ne yapmam lazım yardım edin lütfen mama bile almıyor biberon kullanmadığı icin