Mehtapylmztrk 40 gün önce doğum yaptım bir haftdır özellikle bacaklarımda kırmızı döküntüler çıkmaya başladı ve akşamları çok kaşınıyor. Daha önce başına gelen oldu mu?
elifizm Yaaaa evet bende de oldu, hatta foruma sormaya gelmiştim bir kişi daha post açmıştı ey gidi günler. Geçmiş olsun ben nemlendirici sürerek rahatlıyordum 1 haftaya geçmişti
Yaduuu Ben hem hamilelikte yaşadım hem de doğumdan sonra. Allah’ım sinirlerim alt üst oluyordu. Doktor doğumdan sonra safra tuzundan olduğunu söylemişti. Losyon verdi kullandım. Heryerim yara içinde kaldı sonra yavaş yavaş geçti iki ayda.
Badegktrk Sanırım ürtiker olmuşsunuz bende de oluyor üç aydır basım belada bence cildiyeye görünün küçük bi ilaç veriyor süte geçmeyen o rahatlatıyor.