7ay 24 günlük bebeğim 1 haftadır sürekli bagırıyo ?aglamıyo sürekli yüksek sesle bsgırıyo böyle bir durumlar karşılaşan var mı kızlar o kadar çok yoruldum ki anlatamam sürekli karnı tok altı temiz düzenli uyku saatlerinde yatırırım ama yok uyku reddi de başladı 1 hafta öncesine kadar çok sakin bir bebekken bir anda değişti 🙈inşallah bir an önce geçsin bitsin bağırmaktan sesi kısıldı artık