Hayırlı geceler hanımlar.. oğlum 26 aylık bugun tuvalet eğitimine başladık. Klozet üzerine çocuk için aparat almıştım tabure ile birlikte. Gün içinde çok kez hatırlattım tuvalete yapmamız gerektiğini. Bir çok kez götürdüm. Hiç birinde başarılı olamadık. Milyon kez altına yaptı 💩 dahil 🥺☹️ Ya söylemeden yaptı, yada söylediği zaman yaptı. Neyi yanlış yapıyorum 1. Gün için normal mi bu durum ? Hazır olmadığını nerden anlayabilirim ?