Ozlem_Karan Bebeğim 1 yaşında ve çok kötü bir şekilde pişik problemi var bepanthol, sudocrem, zeytinyağı ne denediysem fayda etmedi başka bildiğiniz çözümler var mı lütfen benimle paylaşın 🙏🏻
Durukusunannesii Ozlem_Karan ben çok fazla pişik oldugunda travazol krem kullanyrm 2-3 sürmedegeciriyor
Rehoo Ozlem_Karan canım ıslak mendili yıka sık altını hep öyle sil veya bebek pamuğuyla ğfle biraz kuruyunca nişasta dök ciddiyim bende hepsini denedim kanayınca artık eski usül denedim düzeldi ❤️
Mlkhrn Ozlem_Karan hamazinc krem. Akşam yatarken de travazol. Doktorumuz önermişti. Hamazinc sonrası travazol e gerek kalmadı. Aslında önce sebebini bulmak lazım. Çok geçmiş olsun
elifizm Ozlem_Karan şimdi sana bbir reçete atacağım, özel karışım eczacı hazırlıyor. Çok çabuk iyileşiyor
Ozlem_Karan Durukusunannesii onuda denedim ama artık herşeyi yediği için sabah iyileşse akşama yine oluyor
minnosum25 Ozlem_Karan Mavi Hametan ertesi güne hicbiseyi kalmyor her sefernde bunu kullandm tavsiye ederm
minnosum25 Ozlem_Karan sudocrem söyle diyim onun etkisi uzun sürede netleşiyor ama Hametan ertesi güne hatta aynı gün bez değişiminde bile fark edilir derecede fayda sağlıyor
kkorkmazaylin Ozlem_Karan geçmiş olsun. Beklazonda hayat bulduk biz bir gecede kıpkızarık pişiği geçirdi
Prensmoms Ozlem_Karan bende çözümü sarı kantaron yağında buldum tavsiye ederim çok iyi geliyor ayrıca yanıklarada çok iyi geliyor aklınızda olsun👍
Acelyam04 Ozlem_Karan pudra nefes aldirmiyor cildi deniliyor ama ben onunla gecirdim Krempel daha cok sulandiriyordu.