Bebegmveben3 “gliserin kansuk pediatric” alabilirsiniz eczaneden, reçetesiz satılıyor. Bir kutudan 10 adet çıkıyor, fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 8 tl civarı. Yarısını tıraşlayıp kalan yarımı kullanmanız gerek, tamamı büyük gelir. Kakayı yumuşatmaktan ziyade bir uyarı vermiş oluyorsunuz, bebek fitili itmek isterken ıkınıp kakasını da yapmış oluyor. Doktorumuz bir zararı olmadığını söyledi, ben oğluma neredeyse 4 ay kullandım. 13 gün kakasını yapmadığı bile oldu, çok huzursuzdu haliyle. Sonrasında bir daha o kadar uzun süre beklemedim, huzursuz olduğunu gördükçe yaptım. Anne sütü ile beslenen bebeklerde daha çok görülüyor sanırım. Zor bir durum sırf size yazmak için üye oldum, zamanla düzeliyor şu anda 5,5 aylık herhangi bir uyarıya gerek kalmadan kendisi yapıyor geçmiş olsun şimdiden 🌸