Eda06 Lütfen ama lütfen o negatiflik saçan duygusuzları etrafından uzaklaştır. 2 aya yakın sarılığı sürdü bebeğimin. Bu süreçte doyuramıyorsun bu çocuk aç diye demediklerini yaptırmadıklarını bırakmadılar. Çocuğum 1 ayda 1100 gr almasına rağmen doysa geçerdi bu sarılık diyorlardı. Şekerli su verdirttiler resmen, psikolojimi alt üst ettiler. Çocuk ne ağlıyordu ne bir şey.
Seni çok iyi anlıyorum, kendini eksik hissettirmeye yönelttiler seni ama bebeğini yine en iyi sen bilirsin. Aç olan bir çocuk zaten yerinde durmaz, ağlamaktan susmaz, sürekli uyanır. Bunları yapmıyorsa sorun olduğunu zannetmiyorum.