Merhaba iyi geceler anneler bebeğim 1 yaşına kadar gece uykuları gayet güzel ve düzgündü ama 1 yaşından sonra geceleri cok sık uyanmalara başladı saat başı, karnı tok altı temiz birde çığlık atıp ağlayarak uyanıyor doktora gittik bebekler annelerini ister geceleri dedi çevremde başka arkadaşlarımın da bebekleri var onlar hiç böyle degiiller 🥺artık psikolojikmen çökmüş durumdaym gece gözümü kapatmaya korkar oldum..eşimde bizim oralar da bi hoca var götürüp okutturalım baktıralım ısrarla diyor hayır dedim kızdım gerek yok dedim ama napacagımı şaşırdım oturdum ağlıyorum artık elimden bir şey gelmiyor ne zamana kadar devam edecek bu durum