16 aylık erkek bebeğim var bu aralar çok yoruyor beni herşeye ağlıyor istediği olmayınca ne varsa elinde atıyor ağlaması çok sinirlendiriyor sürekli bir çocuk herşeye ağlar mı ağlıyor ya atak dönemi mi acaba diyorum 😬 bağırmak kızmak istemiyoruz çocuk çünkü anlamicak ama bazen dayanamıyoruz .. onu da anlamıyo daha da hırçınlık yapıyor sizler nasılsınız annneler önerileriniz var mi