Hayırlı akşamlar hepinize.. kızlar bebeğim 9 aylık olacak alt iki dişi çıktı çok şükür ama üst dişler çok şişmiş bir türlü patlayamadı, bugün farkettim alt iki dişin yanındaki diş patlamış ucu görünüyor sizce bu normal mi? Önce üst dişlerin gelmesi gerekmiyor muydu bu durumu yaşayanınız oldu mu