Milena11 HerseyimizAren komple karanlık olması lazım sıfır ışık büyüme hormonu tamamen karanlıkta salgılanıyor
minnosunannesi06 HerseyimizAren dogumdan 40 gun sonra artik lambayı kapattim pencereden isik geliyordu azicik 26 aylik hala kranliktq uyuyor isikta yatamiyor
Mlkhrn HerseyimizAren karanlıkta uyumalı evet. İlle de ışık kullanılacaksa yeşil kullanılmalı imiş… sakinleştirici etkisi varmış. Mavi ve kırmızı olmasın diyorlar
Bebgimmm_123 HerseyimizAren valla ben kirmizi isik kullaniyordum tepedeydi gece lambasida korku dolu gozlerle bakiyodu kapattim cok az bi isik olsun diye akvaryum yaptim odaya
tugbahy6 Karanlık olsun ya da Başka odadan bi lamba açık olsun dışardan gelsin yani odadaki gece lambası açık olmasın
Lidya-t Niye açık uyuyorsunuz ki bebeğin karanlıktan korkmaz.Kaliteli uyku için ışıksız ortamda uyutun.Gece lambası da yakma
Lidya-t HerseyimizAren İlk günden beri karanlıkta uyuturdum 37 günlük olabilir karanlıkta uyuması lazımdı
benaslindayohum Bilen cevaplarsa sevinirim ben koridor ışığını acik tutuyorum odanin girisine ışık vuruyor zifiri karanlik degil yani benim evim arla cephe oldugu icin camdan hic ışık gelmiyor olmazmiymis simdi 🙄