Frauz Oğlumun alt iki dişinden sonra üstten beklerken alttan bir tane daha çıktı. Anormal bir durum mu acaba yaşayan var mı?
Cemre_61 Frauz hayır anormal değil her çocuğun gelişimi farklı sıralı olmasına gerek yok bende sormuştum bunu doktora normal sırayla çıkmak zorunda değil demişti canım için rahat olsun 🥰
Deletedmom0099 Frauz kızımında öyle oldu. sonra sıralı devam etti ama şimdi köpekleri atlayıp 4 azı çıkardı. sırasının hiçbir önemi yok