Merhaba hanımlar bana yardımcı olurmusunuz bu konuda benim kizim suan 15 aylık ve bi kac aydır devamlı zorlanarak kaka yaptığını fark ediyordum hergun yapıyor kaka ama aşırı zorlaniyordu normal dediler katı yediği icin dediler ama bence bi tuhaflık vardı çünkü cok zorlaniyordu sonradan iyice sert bi kakaya dönüştü afedersiniz ama keçi pisliği gibi top şeklinde ve aglamaya başladı yaparken sonra doktora gittik bize laxamot şupur verdi kullandım düzenli bi sekilde duzeldi kakası ama bırakınca tekrar devam etti surekli bunu mu kullanicam dedim gastroenteroloji bölümüne bi gösterin denildi henüz gidemedim yaşayan var mi bu durumu kabiz mi onuda anlamadım hergun bir kere yapıyor ama zorlanıyor şuan cok sert kaka yapmiyo ama yinede cok zorlaniyor