30+1de doğdu 1530 gram 43 cm. 47 gün küvözde kaldı, emme refleksi çok geç gelişti o yüzden hiç beni emmedi biberonla anne sütü aldı, süt de bitti mamayla devam ettik.
rop vardı 2.evre kendiliğinden geçti çok şükür
kalbinde delik vardı takip edildi kro 13 aylıkken kapandı çok şükür
nöroloji ve fizik tedavi takip ediyor herhangi bir sıkıntısı yok şu ana kadar çok şükür, tedbir amaçlı takip ediyorlar.
şimdi kro 14,5 düz 12 aylık birkaç gündür adım atmaya başladı ve diğer gelişimleri de güzel Allah’a hamd olsun.