ReyhaanKaran 31+4 Kızım dogdu 2130 gram 46 cm.41 gun kaldi hastane de suan 3 yasini gecti cok sukur.Yogunbakimda kalbinden akcigere giden damarda tansiyon vardi.Bagirsaklari sutu tolera edemedi beslenemedi 1700 kadar dustu kilosu.1. hafta beyin kanamasi gecirdi.Solunum apnesi gecirdi.Cok sukur ki suan çok saglikli prensesim.💜💜
Oğlum 30+6 1680 gram 40 cm dogdu.35 gun yogunbakimda kaldi.Cok sorun yasamadi oglum.Ancak 6. ayinda gevseklik var riskli bebek dediler.Bi suru kan verdik.Temiz cikti sadcee amonyak yuksek cikti metobolizmaya yonlendirdiler.Oda temiz cikti.Cok sukur suan kan degerleri dusuk yukselmiyor akdeniz anemisi testi verdik.Suan oglum kro 14 duz 12 aylik olcak.Masallahi var yurumeye bile basladi.😍😍😍