Melekarzu Bebeğimi ilk 30 saat çok güzel emzircem, sezeryan doğum yaptım ve sütüm de hemen geldi bebekte güzel ediyordu fakat bir anda 2 saat önce emzirebilirken 2 saat sonra iki göğsümde de süt gitti. Nasıl geri gelir lütfen yardım eder misiniz
daisymomm Melekarzu sürekli emsin strese girme. Protein ağırlıklı beslen moralini yüksek tut ve sütünün olduğuna inan. Sıcak kompleks yap yeşillik ye.
gozde_88 Melekarzu gitmez canım stres yapma emdikce çoğalır. Ben tahin helvasi , incir ve maden suyu sayesinde bol sütlü olmuştum dene istersen ❤️
28arden bestlak dene eczanede satılıyo bide gelmiyo die düşünme stres yapmışsındır emzir yine bendede öyle oluyo bazen bırakma emzirmeyi masaj yap ılık suyla
Cik Bol su iç bide uyku sütü getiren en önemli şeyler bende bnm 3 gün snra gelmiştş sezaryan dan ama yinede emzirmiştim beyaz bir sıvı geliyor ya onun bi damlası bile yetermiş çocuğa
Melekarzu Teşekkür ederim, dün kesildiğinde beri pompa ile sagdim hiç gelmedi. Bol su içiyorum. Et sulu çorba tüketiyorum, kahvaltıda da bol protein aldım. Sanırım sancim çok bir de uykusuzluk çok onlar etkilemiş olabilir