Anonim123 benim oğlum da 6 aylık önceden cok güzel uyurdu ne olduysa 4. Ayda oldu artık uyutmak bir mesele hep uykusu geliyor ama hep bi direnme halinde. Bağıra çağıra uyuyor gece dediğiniz gibi saat başı meme istiyor. Artık dayanamıyorum, ama son 2-3 gündür bir taktik denedim işe yarayacak gibi o da şu, 8.30 yatış, orda bi süre uyuyor uyanmıyor, sonra 11 gibi uyanıyor orda meme, sonraki uyanmalarda meme yok su ve pışpış. Ta ki saat 6-7 ye kadar suyla uyutuyorum, direniyor ama en son pes ediyor, meme olmayınca o kadar sık uyanmıyor gibi bakalım deneyin siz de.