erdem_barlas merhaba arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık ama sadece 10 dk emip bırakıyor acaba süreyi nasıl uzatabilirim
daisymomm erdem_barlas çene kasları zamanla güçlendiği için gün gelecek 2 dk da doyacak. Doyuyor ki bırakıyor
erdem_barlas Cagl ama bırakıyor mız mızlanır agliyo tekrar deniyo ememiyor gazmi oluyo yoksa doguyor mu agliyor mu anlamadim
Cagl erdem_barlas doyuyodur gazı yoksa o aylarda mız mız olmaları da normaldir sürekli emdikten sonra ağlıyorsa doymayabilir benim oğlum da 2 buçuk aylıkken sürekli emmesine rağmen hiç durmazdi sütüm doyurmuyor diye mama verdim bir sefer baktım sakinleşti sütüm doyurmuyordu
ebrucar1 Benim oğlum 5 dk emerdi emip bırakırdı hiç keyif yapmazdı sıkılgan yapısı var :)) Meme reddi yoksa sıkıntı etneyin kilo alır inşallah