Emzirirken antidepresan kullanan var mı meçbur kaldım 10 mg ikiye bölüp sabah akşam alıyorum 2 saat bekleyip sagıp döküyorum sonra emziriyorum vicdanen cok rahatsızım sürekli aglıyorum ama almak zorundayım okb rahatsılıgım var kötü düşünceler bir türlü çözemedim tek psikolokla çözemedik meçbur kaldım