Bizde 6 ay 15 günlük olduk.bende sizin gibi çok takılıyordum neden dönmuyor neden basmıyor neden emeklemıyor neden desteksiz oturmuyor gibi gibi gibi😀 doktorumuza söylediğimde ne istıyorsun ya koşacakmı bekle sabret herşeyin zamanı var dedi.bizimki hala sağına dönuyor sadece yüzüstü birde geri geri emeklıyor ileri değil halaaa sabit duramıyor 😀 bende hergün ugraşıyorum ama yok😀 kilo ile alakalı olduğunu düşünmek istemıyorum .4 kg doğduk hep kiloluyduk.sabretmeye devam milletin çocugu ile kıyaslama yaptığımızdan hep bunlar