Bebeğim gündüzleri sadece memede uyuyor. Ne yaparsam yapayım çığlık çığlığa ağlıyor. Bir tek meme emerken uyutabiliyorum. Memeden çıkardığım anda gözlerini açıyor ve feryat edercesine ağlıyor. Uykusunu alamadığı için de çok huysuz ve mutsuz oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen deneyimlerinizi paylaşın.