Arkadaşlar bebeğim sol mememe gelince kıvranıyo ve bi süre sonra ağlıyo gaz çıkarmaya çalışıyor yani sol memede yoğun şekilde. Sağ memede daha sakin sizinde öyle mi? Sol memeyi sürekli çektiriyo tahriş olmaya başlayınca bıraktırıyorum zaten kendiside ağlıo offf sizce neden ? Bu arada 1 ay 12 günlüğüz😰 bide biberonla mama verince böle istwmiyo ilk başlarda zorluyorum öle içiyo aç oldğna eminim sütüm tam yetmiyo çünkü😰 napcam ya