Aysenur-Goktug Bebegimmete 13 aylıktı bıraktık bir kaç gün burnumuzdan getirdi ama alıştı.acliktan kalkıyor sanıyordum meğer aliskanliktanmis zaten herşeyi yiyor mama fiyatlarıda artınca biraktirdik
aksam_ Bebegimmete yeni bıraktık bir hafta oldu 14 aylık. Zaten bir tek akşamları veriyordum emiyor da
ozge07 Kardeşimin oğlu için doktoru 1 yaşında kesti ve devam sütü kullandılar bende oğlumda öyle düşünüyorum pınarın tek kullanımlık yada 500 ml ilk devam sütleri var ondan verebilirsiniz bence
Cigdemra Tam 12 aylıkken bıraktık. Devam sütü kullanıyoruz . Geceleri iciyor benim bebeğim zaten her gece 2 defa kalkıyor. Gündüz mama da versem süt te versem asla içmiyor bizimle yemek yiyor
Bebegimmete Cigdemra benımde 10. Ayından berı sadece geceleri yiyordu onuda kendi kesti bıraz daha ıstedım mamayı yesın ama yok sabahları açken de denedım maalesef 30 cc anca içiyor