Merhaba anneler..
Son 10 gündür 3 aylık oglumda konak oluştu. Zeytinyağı sürdüm geçirmedi. 10 gündür kaskatı kalın bir tabaka oluştu kafasında. Hatta kaşlarinda.. bende bu akşam anne sütü sıktım kafasına kaşlarına ve ben şok 🙄🙄 biraz elimle ovaladım kafasini ve saçlarını taradım..Sonra yıkadım ve pufff🤭 Allah’ın izniyle uçup gitmiş konak tek bir kalıntı kalmamış. Annelere tavsiyemdir 🙋🏻♀️