Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3 aylık 2 gündür burun tıkanıklığımız var normal de de hergün 1 kere serum fizyolojikle burnunu temizliyordum zaten ama şuan asla fayda etmiyor. Otri bebeyle de çekiyorum baya sümük çıkıyor ama rahatlamıyor. Oda da buhar makinasının içerisine nane yağı attım onu çalıştırıyorum. Doktorumuz burun spreyi verdi ama kullanım kılavuzunda 2 yaş altı bebeklerde yararından fazla zararı olduğu için tavsiye edilmediği yazıyor. Bende kullanmış bulundum fakat şuan kullanmıyorum. Pazartesi başka bi doktora gidicez. Farklı bi tavsiyesi olan annemiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. 😓Birde emdikten sonra aşırı şekilde bardaktan boşalır gibi kusmaya başladı. Bu şekilde başına gelen var mı acaba burun tıkanıklığı buna sebep olur mu.