Kızım 2950 gr doğdu ilk iki ay birer kilo aldı sonraki iki haftada kilosu sabit kadı bugün dört aylık oldu sağlık ocağında tarttırdık 5900 gr olmuş yani bu bir buçuk ay sadece 400 gram almış ya desemki kızım aç ama değil keyfi yerinde emiyo uyuyo ama napabilirim kilo alması için kilosu azmı sizce bilgili anneler yorum yaparsa sevinirim teşekkür ederim şimdiden