Ummahan250820 dayanacaz başka çare yok hem artık en sevimli zamanları başlıyor gülücekler bizleri tanıyorlar mutlular gündüzleri göz teması kurabiliyorsun anneyi tanıması seni görünce heycanlanması falan o motive etsin sizi :) bende o dönem çokk yıprandım çok yoruldum ama geçti işte. Ki daha ilk dişiydi 😂 daha kaç tane çıkacak. Ben kendimi şöyle motive ediyorum şimdi uyumuyorsun hep uykusuz kalıyorsun ama elbet uyucağın günler olacak belki 10 sene sonra ama uyucaksın diyorum 😂😂😂