Lidya_glmz merak etme, bu dökülmeler pek durdurulabilir bir dökülme değil zaten .
Aslında bu olay, hormonlarınızın normale döndüğünün bir kanıtı. Hamilelik boyunca, östrojen hormonunun yükselmesi sebebiyle saçlar ağırlıklı olarak büyüme evresini yaşadı ve dökülme oranı bir hayli azaldı. Normalde 70-100 tel arası dökülmesi gereken saçlarınızda bu sayıdan çok daha az kayıplar yaşadınız. Ama artık hormonlarınız normale dönüyor ve doğumdan sonra 2-6 aylık dönemde saçınız doğal dökülme evresini toplu olarak gerçekleştiriyor. Buradan yaşanan durumun geçici olduğunu çıkarabilirsiniz
Bu internetten alıntıladığım bir bilgi , olay bu🌸