Bugra2020 Merhaba 🌸yüzdeki benimi lazer yakma ile aldırdım doktorun taktığı yapışkanlı bantı çıkarmadım ama bant kan oldu ? Aranızda ben aldıran bu süreci geçiren varmı?nasıl geçirdiniz
birmelekannesi2 Bugra2020 bilgım yok canım, bende aldırmak istiyorum burnumda benımde doktor bana dikişli yontemı onermıstı senın aldırırken zor oldu mu aynı gun ayaga kalktın mı
daisymomm birmelekannesi2 ben dikişli şekilde aldırmıştım dikiş açıldı doktor yeniden yapmam lazım dedi istemedim diğerinde dikişi tam temizleyemedi. Kendim çıkardım. İzi geçer dedi ama geçmedi su çiçeği gibi izi kaldı. Doktor faktörü bu konuda çok önemli.
Bugra2020 birmelekannesi2 bugün aldırdım öğlen normal hayatıma devam ediyorum 22 aylık oğlumla 😅 benim burnumun çukurunda vardı canım lazerle yakarak hocam yaptı öncesi uyusuruxu iğne ama taktığı minik bez kan oldu baya yarın Gazlı bez kesip oraya temiz koyundan olmadı bu kadar kanama niye oldu anlamadım
Bugra2020 daisymomm ya çok geçmiş olsun 🌸benim hocam dikişli iz kalabilir dedi lazerle yakarak yaptı hani kanama bu kadar olmamalıydı gibi ama benimin boyutu büyük etliydi belkide ondan bilemedim bu süreç nasıl geçiyor böyle kanlı görünce de meraklandım
birmelekannesi2 daisymomm ya ben yuzunuzde neredeydi kı açıldı oyle benımde burnumda yan tarafında aldırmak istiyorum cildiye doktoru dıkıslı onerdı izi de hafif kalır dedı aldırmadım dha sız devlette fln mı yaptırmıştınız
birmelekannesi2 Bugra2020 bana da cildiye doktoru burunda oldugu ıcın dıkıslı dha ıyı iz konusunda demıstı lazerli yaptırmanı onermem demıstı canım seninkini plastik cerrahi mı yaptı kafam karıstı smdı hangısı dha ıyı acaba
Bugra2020 birmelekannesi2 estetik dermatoloji Uz.Dr. Şerafettin saraçoğluna gittim canım.İlk başta kırmızımsı olucak ama zamanla ten gibi olucak ki benimki büyüktü canım ins hiç iz kalmaz .şuanki durumdan daha iyi olur heralde diye düşünerek aldırdım valla siyah etli bir bendi
birmelekannesi2 Bugra2020 benimkide etli ben burnumda canım ıns iz felan kalmaz bakalım ılerleyen zmanda bende aldırmayı dusunuyorum