Şehir içi yolculukta aşı soruyorlar mı bilginiz var mı 2 doz oldum 3. Yüde istiyorlar mı
homosapiens şehırdışı yanlıs yazmısım
Ben 2 hafta önce bindim uçağa 2 asım var 3.sorulmadi bi sorun da olmadı.
balkupusu teşekkur ederım aşı durumuna bakıyorlar ama demi
homosapiens artik bakilmiyormus kardesim gecen y disina cikti da boyle soylemisti
homosapiens ona da bakıyorlarsa hes kodundan bakjyorlardir tam bilmjyorum
MSU2021 teşekkur ederım 🌸