38 aylık oğlum elini sürekli ama sürekli ağzına sokuyor.Dışarıda, evde olur olmadık heryerde eli sürekli ağzında.Bu 1 aydır böyle.Yapma etme diyorum güzel güzel anlatıyorum olmuyor.Birde eline ne geçerse yalıyor.Pencere koltuk oyuncaklar kapı herseyi ama herseyi yalıyor.Bugün dayanamadım sesimi ilk defa yükselttim sonra da oturdum ağladım.Bu gidişle mikrop kapacak korkuyorum.Ben nerede yanlış yaptım ,neyi eksik yaptım bilmiyorum.Bana bir yol gösterin anneler çıldıracağım yoksa.Tüm tahlilleri normal ayrıca 2 yaşına kadar meme aldı.