Eysar yapıştırma yaptılar canım ben doğuma yakın annemi kaybettim , kayinvalidem geldi güya bana bakmak için ama hiç ilgilenmedi hasteneden çıktım evde hiç yatmadm agrimla sizimla egildm kalktm bebeği bile kendim aldm yatağından acı içinde ,o zamanlar et yoktu dikişten çıkan zorladgimdan olma ihtimali var mı sizce çevremdekilerin bir kısmı doktordan kaynaklı bir kısmı senden diyolar