Esmadem02 Merhaba sevgili anneler oğlum 10 gün sonra 3 aylık olacak ve sünnetini yaptırmak istiyorum. Ama bilgim yok genel anestezi ve lokal anestezi oluyor. Hangisi daha iyi olur. Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Wanderlust Esmadem02 bebekler icin lokal zaten cok basit bir islem hic endise etmeyin donmeye baslamadan yaptirin biran once rahat edersiniz
Tuba Esmadem02 küçük bebeklerde lokal yapılıyor. Ben oğlumu 2,5 yaşında genel anestezi ile yaptırmıştım.
Gul-42 Esmadem02 rıca edrrım bız olalı bır hafta oldu hemen yaptır hareketlenmeden bızımkın3 ay 24 gunluk
muhammedim- Esmadem02 benim oglumda suan 3 aylik.2 aylikken devlette yaptırdık küçük oldugu icin lokal yapiyorlar.yarim saat icinde bitiyor islem zatem cok basit bisey
Esmadem02 muhammedim- geçmiş ve hayırlı olsun inşallah bizde inşallah 3.ayımıza girince yaptırmayı düşünüyoruz