Bluepearl 6 aylık bebeğim kabak,havuç yerken hiç meyve yemiyor,suyunu da içmiyor...Süzgeçte,rende de denedim...Öğürüyor,ağzından çıkarıyor..Hatta nefes alamıyor sanıp panikliyorum...Elma,armut,kayısı yok sevmedi...Ne yapmam gerekiyor?çok mu tatlı geldi ki?
Ozge_AyazEfee Bluepearl 17 aylık oğlum. Hala muz dışında hiç bir meyveyi yemez. Eline alır, inceler, ağzına atar ama yutmadan geri çıkarır 🤦♀️ eşim ve bende meyve özürlüyüz, korkarım ki bize çekmiş gibi görünüyor
ZGD Bluepearl canım yoğurt seviyorsa yoğurda karıştırıp verebilirsin ya da muhallebi yapıp ona karıştırabilirsin. Benim bebeğim de sevmezdi kaşık maması aldım içine karıştırdım öyle öyle alıştı. Şimdi meyve çok seviyor Allah’a şükür.
Lliya Ozge_AyazEfee al işte bi aynılık daha 🤦🏼♀️ Benimkide muz dışında yemiyo sıpacık🙈 Bazen kiraz yiyo işte o 😕 Muzuda öyle eline alıp değil yani mamalrında püre şeklinde seviyo 🙈 Babası sevmez ama ben meyvesiz yaşayamam bana çekeymiş iyiymiş😀
Bluepearl NamelesS canları sağolsun ama yeselerdi iyiydi...Zorlamayın yazıyor her yerde...bakalım..🤷🏻♀️
Bluepearl Ozge_AyazEfee Ablam yurtdışında yaşıyor.Orada genelde kaşık mamayla veriyorlarmış meyveyi...Makarnavitma dan yulaf unu sipariş ettim.Bir de öyle şeylerle deniyim bari
Tugce0395 Bluepearl meyvelerin ekşi olmamasına dikkat edin elma armut ve kayısıyı kabuklarını soyut küçük bir tencerede 1buçuk su bardağı içme suyu ile haşlayıp blendırdan geçirebilirsin püre halinde dene belki sever ilk başta fazla yemiyorlar ewet tatları yabancı geliyor ama 2-3 ten snra yavaş yavaş alışıyolar canım
Bluepearl Tugce0395 Pişirmeyi de bir deneyeyim...İşin kötü tarafı yaz mevsimi ve meyvelerimiz hep organik...yazık yemiyor...teşekkürler🙏
Itsybitsyspider Bluepearl benim bebeğim de 6 buçuk aylık pütürlü bir şey olduğu zaman direk ağzından çıkartıyor Hatta boğazına kaçma korkusu bile yaşamıyorum Çünkü bir şey ısırıp kopardığ zaman Onu yutmaya çalışmaktansa bir an evvel ağzından çıkartmaya bakıyor annemin püre makinesi var ondan geçiriyoruz birçok şeyi o şekilde çok seviyor isterseniz bir de o şekilde deneyin hangi kıvamda Verdiğinizi Bilmiyorum Belki de denediniz ama yine de söylemek istedim
Bluepearl Itsybitsyspider süzgeçten geçirdim,bir de cam rendeden suyunu verdim hepsinin...ayrı ayrı da verdim,karışık da...Blendırı da deniyim👍 Herhalde benim sütten sonra meyveler cok tatlı geliyor
Bluepearl Ozge_AyazEfee benim de çok bir fikrim yok...Ama pirinç unu ya da yulaf ununu içme suyuyla pişirip,cam rendeden geçirilen meyvelerle karıştırınca sanki olur gibi:)
Ozge_AyazEfee Bluepearl işte mühim olan ne kadar suya ne kadar yulaf unu 🤔😂 Bi ara yapayım dedim kıvamı tutturamadım, Bi daha da denemek istemedim 🙈 belki fikri olan birileri çıkar 😊
Bluepearl Ozge_AyazEfee evet birileri kesin biliyordur🥰 bu arada tariflere baktım,genelde 1 yemek kaşığı ya da 1 tatlı kaşığı...suda üstünü geçecek kadar yazıyor...Ama tabii ki bekleyelim belki değişik güzel bir tarif çıkar 🤩
Nebicimanne Ozge_AyazEfee ben bir tatli kasigi una yarim su bardagi suyla yaptim ama kizim kucuk 5.5 aylik azicik yedi yani cok miktar cikmiyo bu olcuyle