incikusunannesi Merhabalar prematüre anneleri, bebisleriniz ne zaman dış cikardi ve oturmaya başladı?
ebz09 incikusunannesi benimde kızım prematüre. Daha 2.5 aylik düzeltilmiş neredeyse 1.5 ay. Ben düzeltilmiş tarih üzerinden bu tarz şeyleri hesaplamak gerektiğini düşünüyorum. Yani misal düzeltilmiş 7 aylik oldugunda vs degerlendirilmeli
JackDaniels incikusunannesi 32 haftalık doğmuştu. 11 aylıkken ancak alttan iki diş patladı. Desteksiz Oturması falan 7 aylıktı, 8 aylıkken tutunup kalkmaya başladı. Şuan 12 aylık sanki yürümek üzere gibi geliyor ama cesareti eksik biraz😅
HBNE incikusunannesi Düzeltilmiş 6 ayda oturdu,düzeltilmiş 9 ayda süründü,sürünmesinden bir hafta sonra da ilk dişi patladı .
kirmizibasliklikiz_ incikusunannesi ikizlerim var kizim kronolojik 8. Ayinda disini cikardi suan 4 disi var. Oglumun henuz disi yok 😂 oglum kronolojik 8. Ayinda, kizim da 9. Ayinda oturdu 😁
incikusunannesi ebz09 bende o tam tutmuyor😬 bazı şeyler evet dediğiniz gibi ama bazıları da tam ayında.
incikusunannesi JackDaniels benim bebeğim de 32 haftalık dogdu, suan 8 buçuk aylık ama dis yok bu gidişle takma fiş yaptircaz herhalde 😅
JackDaniels incikusunannesi Yaa sormayın 11 aylık geçen ay çıkarttı dişleri. Tam ümidimizi kesmiştik😂😂😂
HBNE incikusunannesi evet ,35 te doğdu benim kızım.Her çocuk özel ,siz sadece en geç şu ayda oturmalı şu ayda dönmeli vs takip edip gerekli durumlarda dr tavsiyesi alırsanız miniğiniz de siz de yorulmamış olursunuz ☺️
kirmizibasliklikiz_ incikusunannesi yani her bebek farkli sonucta kendini ne zaman hazir hissederse o zaman oturur 😊