Meraba hanimlar bebeğim 19 aylık normalde hamakta yatiyodu bizde yatağımizda daha sonra hamaktan dönmeye başlayınca yer yatağı yaptım yaklaşık bi senedir yerde yatıyorum yatak aldım ama yok yatmıyo orda uyanınca deliriyo yerde yatın a uyuyo ama yatakta olmuyo bizde mecbur yerde yatıyoruz hergun yatak yap kaldır çok zor ya benim gibi olan varmı yada bebeğini nasıl yatağa alistirdiniz bı bilgisi olan varsa nolur yazssin