Anneyim_35 anladım çok geçmiş olsun. Benim de o bir tarafa toplanma çok oluyordu son haftalarda, aynı şekilde yalancı sancı olarak cikiyordu 70,80 oluyordu genelde. Çoğu gece sabaha kadar üç dakikada bir oluyordu. Tam 40 haftaliktim yine kontrole gittim o zaman her zamanki toplanmalar biraz farklı geliyordu. Ağrı hissetmiyordum ama bir şey vardı işte o zaman sancım çıktı gerçekten. Sabahına da doğuma gittim