Asyakus06 Merhaba güzel anneler bebeğim çok iştahsız saatlerce aç kalıyor ve az yiyor ayına göre ve gayet mutlu ,güzelde uyuyor kaka ve çişte normal neden böyle oluyor 😔artık stresten öleceğim
Alpsmomm Asyakus06 bence olabilir dönem dönem bizde de olmuştu sonra tabi memeye döndü şimdi kaç ml içtiğini göremiyorum ama az az emiyor aç çocuk zaten uyumaz güzelce uyuyormuş merak etmeyin
Asyakus06 deniz-95 sagarak veriyorum meme reddi yaşıyoruz 1 aydır anne sütü ml olarak gördüğüm için yemiyor saatlerce biberondaki sütü 30 ml ancak bazen 60 ml
deniz-95 Yani sütünüzün tadında bi farklılık olabilir mi acaba. Yoksa neden yememezlik etmesin bende çözemedim tam. 😢