Sulee_ Hipp bizde gaz yaptı diye ben degıstırdım hippte hıc kusma yoktu sma ya gectım kusması arttı gaz olayı bitti aslında gaz olayını ben cozdum damla kullanmaya başlayarak yani bence tüm mamalar gaz yapıyor ama hepsi kusma yapmıyor fakat sma bence kusma yapıyor her ıctıgınde baya kusuyor 2 paket almıştım öyle böyle bitince tekrar hippe geccem . Peki siz neden hipp degıstırdınız ? Bebegım 1,5 aylık bu arada