Seldasyr maşallah gayet güzel yiyo gibi geldi bana,bide siz zayıf mısınız mesela genetikte olabilir zayıflık bu sağlıksız olucak anlamına gelmiyo ki,yemek seçmek kötü bi şey ama daha bebek yani bi süre vermezsiniz sonra bi daha denersiniz,kiloyla uğraşmak daha zor küçücük çocuklara diyet yaptırmak nasıl bi şey hiç biliyolar mı o çevredekiler?