Edaklcc taze anne :) Allah analı babalı büyütsün insallah. Bol bol sagim yapip buzdolabinda muhafaza edin (dondurucuya atin yani tarihleriyle) baslarda boyle oluyor o yuzden bebeginizi en az 15 dakika emzirin cok tayzikli geliyorsa once biraz sagin sonrasinda emzirin. Belli kisimdan sonra sütun rengi degisir ama sagim yaparken farkedemezsiniz icinizi rahatlamak istiyorsanız sagim yapin buzdolabnda bekletin yaglj kısım ustte kalacaktir ilerleyen zamanlarda sut dengeniz yerine gelecektir zaten