Merhaba. Hamileyken idrar yolu enfeksiyonu geçirdim Bi kaç kez, yine yanma ve kaşıntı vardı ama şimdi ilk defa başıma böylesi geldi diyebilirim..
Çok yoğun beyaz akıntım var ve vajinanın hem içi hem dışında kaşıntı ve ağrı var. Su bile değince ağrıyor. O bölgenin hijyenine çok dikkat ederim ama evlendikten sonra sürekli bu durumla karşılaşır oldum. Randevu aldım ama öncesinde sizlerden bunun ne olduğununa dair fikir almak istedim.. İlaç dışında bir öneriniz Varsa alırım..