Selam kızlar. Lütfen yememesi daha kötü gibi yorumlar yazmayın bende biliyorum.
Benim bebeğim 12 aylık. Maşallah her şeyi yiyor. Ama hiç doyma gibi bir durum söz konusu değil. Sabah kahvaltıda mutlaka yumurta, peynir, avokado falan yer bitirir hepsini. Bazen pankek falan yaparım. Sebze, köfte falanda ayırt etmez. Mesela kahvaltı yaptık hemen meyve yemek istiyor aradan 2 saat geçmeden çorba ister ne versem hayır demeden yiyor. Yetmiyor bizim yemeklere sulanıyor tok olsa bile😅 Ya yesin kilosuda çok yok zaten prematüre doğmuştu ama bu durum gitgide daha ciddi hal almaya başladı. Bir günde yetişkin insan kadar yemek yiyor🙊 Doktoruna sordum yesin önemli değil diyor. Ki zaten hazır, paketli vs şeyler vermiyorum çok zorda kalmadıkça. Günümün çoğu mutfakta geçiyor ne yapacağım ben bilmiyorum bana bi çıkar yol söyleyin nolur🤗 Doymaması gibi bi durum söz konusu değil yani örneğin 5 köfte yanına yoğurt ekmekle 12 aylık bebek doymaz mı Allah aşkına😅