Kahramanyagmur33 ben bi yerle çalışıyorum ama telefonda anket yapılıyor bilgisayar lazım anket başı 8tl dediler dün başladım ama aradığım kişiler hep müsait değiliz deyip kapatıyorlar🤦🏼♀️ Birde bebeğim 2. Ay atağında bi türlü başlayamadım oturtunca iyi, parti anketi yapmılıyor bilgisayarınıza uzaktan uygulama kuruluyor onunla arıyorsunız insanları ne zaman isterseniz çalışıyorsunuz. Bebeğim durmuyor bı ara sürekli kucakta. O yüzden yapamadım birde küpe paketleme işi gördüm adet başı 1tl dediler tam isteyecektim TC istediler kargo için tamam normal ama sonra inana 6tl atıp 5tl geri gönderin falan dediler güvenemedim istemedim o işi