Melikenur15 Kızlar aldım ayıkladım ama yıkamadım Pazartesi yapmam lazım 2 gün eksi kahvaltılık bölümüne koysam bozulur mu birde yıkamalımıyım tuzlamalımıyım
inciay Melikenur15 Açıkçası ben güvenemezdim. Balığı buzluğa atan, çıkarıp yiyen insanlar var. Karadeniz’de çok yapılır mesela ama ben kendi adıma balığın her zaman taze taze yenmesi taraftarıyım.
Sulegorkem Melikenur15 buzlukta saklaya bilirsin yukayıp temizleyip ama normal dolapta durumu bilemiyorum