Kızım 9 buçuk aylık emeklemiyor tam tur dönmüyor yüz üstü durmuyor ağlıyor yatıyor.Ellerinden tutup yürütüyorum çok seviyor oturunca ağlıyor sürekli yürümek istiyor.Koltuğa yasıyoruz duruyor ama koltuğuk yanından yürümüyor.Yürüme arkadaşı aldık onunlada yürümüyor benim elimi tutunca hemen atlayıp yürüyor gülüyor.Neden emeklemiyor dönmüyor🤔Doktor iyi herşeyi diyor