Kaderyakar8484 Kızlar Bebeklerinizin saçını ne zaman kestirdiniz ? Bizim oglumuzun saçında dengesizlik olduğu için kestik ama 1 yaşından önce kesmek iyi değildir diyorlar sizce doğrumu ? Benim oğlum 6 aylık 🥺
Rouge-1 Kaderyakar8484 dengesizlik nasıl yani ? Benimde kızım 2 aylık 1 yaşında kestirmeyi düşünüyorum
Rouge-1 Kaderyakar8484 ve bence doğru değil hemen kesenler de oluyor kaynanam 1 ay olunca kestirtmek istedi ben istemedim ne olur olmaz diye
Suleasya Kaderyakar8484 bizde kestirmedik. Evet birazi uzun birazı kısa ama sonuctA bebek yani öyle olsa nolacak
Gulsenyilmaz Kaderyakar8484 benim bebegiminde saçı cok uzundu dogdugunda ama iki aydan sonra aşırı döküldü kestirmek hic istemedim ama bir gün agzina gittigini gördüm ve kestirdim 7aylik suan yine uzadi ve her tarafi eşit uzadi
Kaderyakar8484 Rouge-1 Rouge-1 ama 1 yaşında bebek kendini tanımaya başladığı için bu aylarda kesmemizin daha doğru olacağını düşündük kendisini şuan çok görmediği için
Rouge-1 Kaderyakar8484 evet benim bebeğimin de öyle arka saçları daha gür gibi ön de çok az yanlarda biraz daha iyi hiç bi yeri eşit değil diğer kontrolümüzde bende doktoruna sorıyım en iyisi bunu hiç düşünmemiştim
Saitkereminannesi Kaderyakar8484 eşimin akrabası 1 aylık değildi jiletle kesti güzel çıksın diyeymis 1 buçuk yasii da geçmişti ilk kestigimizde ama yanlardan alıyorduk üst uzundu o uzun yeri kestik çocuk tekne girdi ağladı filan üzüldü baya