Ruhefza_ Bugleminannesii benimde yoktu şuan 20.gundeyim artık çenesi güçleniyo ve cikariyo ama bu 20 gün boyunca pes etmeden emzirmeye çalışmalısın göğüs ucundan da destek aldım tabi
Lulemom Bugleminannesii ilk 3 ay mamajoonun silikon ucunu kullandım. Sonra bebeğim hareketlendi iyice durdurmadı attı hep. Kendi kendine bıraktı normal emmeye başladı.
elifizm Benimde yoktu, göğüs ucu ile emzirdim sonra çıktı , kendi göğsümle emzirdim. Emzirme dönemim bitince tekrar yokoldu🙈
bsr1 Benimde sol yoktu lansinoh 20 mm silikon uç aldım bir süre onunla emzirdim yaraydı benim birde sonra çıkardım çok şükür tuttu bebeğim emdikçe çıktı
Mrvgkmn Kuzucum bende bir sürü şey aldım keşke almasaymışım tutturmayı denedim ve olmayan göğüs ucunu tuttu birde o ucunu tutmuyormuş zaten koyu yeri tutuyormuş
Ruhefza_ Bugleminannesii Wee, her şeyden önce sık sık emzirmeye çalış benimki çok ağladı tutamadığı için ama sonra alıştı gün gectikce çok uğraştım ama çıkarabildi sonunda sende hiç bırakma emzirmeyi dene hep
aysegulklc1 Canım benimde hiç yoktu bebeğimde hastanede yatıyordu ona rağmen hemşire bir siringanin ucunu kesip anneme verdi annem o siringayls vakumlayarak göğüs ucumu çıkardı. Çok zor acı çektim ama bebeğimi aldığımda hemen tuttu sonrası zaten çok rahatlık hatırlamayacaksiniz bile deneyin…
Mrvgkmn aysegulklc1 evet doğru ama bir zamandan sonra göğüs ucı yara değilse o enjektör hiç can yakmıyor
Minikpanda12 Bugleminannesii benim biri yoktu yara olmuştu emziremiyordum gümüş göğüs ucu aldık çok iyi geldi yaraya ve çıkardı
curly_mom Bugleminannesii beni bi göğsümde uç vardı diğerinde yoktu. Wee baby göğüs ucu çıkartıcı pompa var ondan kullandım, süt sağmak maksatlı kullandım ama baya göğüs ucum çıktı onunla 😅 şimdi ikisi de aldı başını gidiyor 🚀