Kızlar lütfen başına gelen varsa yazsın 13 aylık kızım son 1 aydır ek gıda cok cok az yiyor kaşığı gördümü kaçıyor ama biberon maması alıyor eline de birşey verince işte 2 3 lokma yiyor .azı dişleri geliyor 2 tane onunla mı ilgili acaba bu halleri yoksa kaşık reddi mi yaşıyorum